Skolotāju sadarbība latviešu un krievu valodas stundā

Uzsākot 5.klasi, skolēniem ir lielas pārmaiņas skolas dzīvē, klases audzinātāju maiņa, pāreja no viena skolotāja pie otra un pasniedz dažādus priekšmetus, kas rada satraukumu ne tikai bērniem, bet arī vecākiem. Kā bērns pieņems jaunus skolotājus? Kā notiks stundu darbs? Jautājumu sākumā ir daudz.

8.novembrī skolā bija iespēja apmeklēt 5.b klasē integrētu latviešu un krievu valodas mācību stundu, uz kuru bija ielūgušas skolotājas Žanna Kupčika un Veronika Ramāne. Šo stundu sadarbojoties vadīja abas skolotājas. Stundas tēma bija pētnieciskais darbs etimoloģijā latviešu un krievu valodās. Šī tēma skolēniem bija jaunums un stunda izvērsās ļoti neparasta.

Darba laikā valdīja patīkama atmosfēra, bērni strādāja grupās, ar interesi veicot uzdevumus. Klase pētīja, analizēja, izdarīja secinājumus, salīdzinot dažādus dzīvniekus abās valodās. Bija interesants darba materiāls, aizraujošas ilustrācijas. Gatavojoties stundai, skolotājas bija centušās un izdarījušas ļoti daudz. Bērni bija iemācījušies dienas tēmu, uzzinājuši daudz jauna un novērtējuši paši savu darbu. Un arī es, vērojot skolotāju un bērnu darbu, šajā stundā par etimoloģiju uzzināju daudz jauna. Klase bija pacentusies un izdarījusi daudz. Stunda bija kā īss, bet interesants un izzinošs mirklis visā plašajā skolēnu mācību darbā.

Un pēc šādām stundām tu saproti, ka aiz visa šī ir labi padarīts skolotāju darbs. Bet mūsu bērniem priekšā ir jaunas interesantas nodarbības un jauni atklājumi.

 Natālija Kaļiņina, 5.b. klases skolnieka mamma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *